Chamber of Commerce, Western Sweden

”Vores faciliteter, omgivelser, produkter og materialer skal emme af alle Vestsveriges virksomheder.”
Caroline Domeij, Meetings and Events Manager

Kunde: Chamber of Commerce, Western Sweden

Arkitekt:
Stylt 
Vores rolle:
Indretningsrådgiver 
Leveringsdato:
2016 
Sted:
Gøteborg 
Kundens erhverv:
Forretnings udvikling 
Antal medarbejdere:
70 
Workstations:
90 
efg014176

Inspiration, energi og indlæring i nye omgivelser


Uanset om gæsten er studerende, på besøg fra udlandet eller en kollega fra en anden del af virksomheden, vil der altid være noget nyt at lære om det vestsvenske erhvervsliv. Stedet skal inspirere og bibringe fornemmelsen af at tilhøre Vestsverige og være en del af en stærk økonomi. Erhvervsklynger, der har betydning i Vestsverige, er fremhævet i indretningen for at demonstrere kendte såvel som ukendte virksomheders ekspertise. De forskellige mødelokaler afbilder klyngerne på forskellig vis. Profilen i ’prøverummet’, ’testbanen’, og ’laboratoriet’ er fremhævet med specialfremstillede gulvtæpper og små historier om virksomhederne. Kontoret skal være et indbydende mødested, hvor folk har lyst til at komme, og hvor man har lyst til at blive. Virksomheden har et bredt netværk, men de spontane møder gæsterne imellem har lige så stor betydning. Der arrangeres netværksmøder med beslutningstagere inden for både politik og erhvervsliv, og stedet skal opmuntre til kontakt og skabelse af netværk. Det vestsvenske handelskammer er relationsskabende, og lokalerne skal understøtte og facilitere møder. Målet er medlemmet i fokus. Det vestsvenske handelskammer har nu en aktivitetsbaseret arbejdsplads – hvilket har gjort det muligt at halvere pladsen til kontorer og fordoble pladsen til konferencer. Medarbejderne har været involveret i processen for at kunne belyse behovene og udvikle løsninger på grundlag af disse. For at være klar til flytningen var der visse afdelinger, der valgte at arbejde aktivitetsbaseret allerede på det gamle kontor. ’Aktivitetsbaseret’ er en helt ny tilgang for medarbejderne, og som med alle forandringer tager det noget tid at vænne sig til. Man lægger allerede mærke til, at der er mere kommunikation mellem afdelingerne, og at lokalerne er fleksible, så de kan ændres og tilpasses efter behov.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Vores målsætning er at give dig den bedst mulige service. Alle vores afdelinger gør deres yderste for at spare dig tid og give dig al den information du måtte have brug for. Vi svarer dig på alle din spørgsmål omkring vores sortiment, ordre, leveringstider og reklamationer.

Ring mig op
eller kontakt os på telefon: