EFG kundeservice – fra indretningsforslag til godkendt levering

Vi lancerer nu en helt ny kundeservice og logistik model for hurtigere, klarere og bedre kommunikation. En support, der skal medføre bedre kontakt mellem os og jer.
Det handler om at være tydeligere og endnu mere tilgængelig, når I har brug for os. Vi skal tale om de rette ting på det rette tidspunkt, og – måske vigtigst af alt – samtalen skal føres mellem de rette personer. 82 procent af vores kunder er tilfredse med EFG og siger, at de ville anbefale os til andre. Det er et godt gennemsnit for branchen, men vi vil gøre det endnu bedre.

Hvordan ønsker du at holde kontakten? 
Pr. telefon, e-mail eller online? Din centrale kontaktperson hos EFG har adgang til alle oplysninger om de køb, du har foretaget hos os. Du kan nå vores kundeservice på kundeservice@efg.dk eller på telefon +45 44 500 900. Andre kontaktoplysninger kan findes her

Vi starter med at danne os et overblik over dit behov.

Hvis du har brug for nye tiltag på kontoret, og der er etableret kontakt til EFG, klarer vores indretningsspecialister opgaven i tæt samarbejde med dig.

Indretningsforslag og tilbud.

Afhængigt af, hvor mange tanker I selv har gjort jer, sammensætter din indretningskonsulent et mere eller mindre omfattende indretningsforslag.

Er det tid til at bestille?

Kontakt din salgskontakt, når I har godkendt indretningsforslaget og pristilbuddet internt. Nu kan vi udarbejde en detaljeret leverings- og installationsplan.

Tak for din ordre. Den er ved at blive behandlet.

Så snart vores indretningskonsulent har modtaget din bestilling og registreret den i vores system, klargøres ordren til produktion, og der findes den bedst mulige logistikløsning.

Følg statussen online.

Vi sender nu din ordrebekræftelse med bekræf-telse af leveringstiden. Læs den igennem, og kontakt os, hvis du er i tvivl om noget. Ved hjælp af dit ordrenummer kan du følge din ordre på http://tracking.efg.se.

Leveringsplanlægning.

Den dato, hvor vi kan levere, fremgår af ordre-bekræftelsen fra os og i onlinesporingen. Kontrollér, at det passer jer, så lokalerne kan blive forberedt til modtagelse og montering af den nye indretning.

Levering og montering.

Før levering modtager I en e-mail. I kvitterer for modtagelsen, og vi sender en kopi til dig. Modtagelse og montering sker i henhold til den plan, vi sammen har udarbejdet.

Fakturering.

Når leveringen er gennemført, sender vi vores faktura i henhold til de aftalte vilkår, som fremgår af vores tilbud. Kontakt EFG kundeservice, hvis du har spørgsmål til fakturaen.

Hvordan klarede vi os?

Vi har brug for dit feedback angående din oplevelse af vores samarbejde, så vi forsat kan udvikle os og blive bedre. Derfor kan du forvente at vi en gang imellem sender dig et elektronisk spørgeskema, hvor vi beder dig bruge lidt tid på at svare på nogle spørgsmål.